GEZE câștigă Premiul German pentru Marcă
Pe lângă adoptarea unui traseu digital cu sistemul de automatizare a clădirilor GEZE Cockpit, GEZE explorează și o nou abordare a lansării pe piață. GEZE a fost desemnată câștigătoare în categoria „Clădire și elemente” a competiției „Excelență în Branding” pentru lansarea sa excepțională pe piață.
Premiul German pentru Marcă recunoaște brandingul excepțional în Germania și premiază unicitatea în materie de mărci și creatori de mărci. Ceremonia a avut loc la Gala Premiilor Germane pentru Mărci pe 21 iunie 2018 într-unul din cele mai elegante locuri din Berlin, Palazzo Italia-Römischer Hof. „Premiul este dovada gradului de inovație al lansării noastre integrate pe piață ca «primă campanie digitală». Acest premiu înseamnă recunoașterea noastră pentru pasul curajos în pătrunderea cu succes pe piața legării în rețea a clădirilor și a clădirilor inteligente împreună cu echipele și partenerii noștri foarte motivați. Aceasta se reflectă și în campania GEZE Cockpit”, declară Gabi Bauer, director de marketing internațional.
Cu GEZE Cockpit, am putut transmite noul model de afaceri atât în comunicarea cu clienții și noile segmente țintă, cât și în modelarea intrării pe piață.”
Gabi Bauer, director de marketing internațional.Oportunitatea de digitalizare
GEZE a fost premiată în categoria „Clădire și elemente” a concursului „Excelență în Branding”. © GEZE GmbH
Cunoașterea exactă a mediului de piață din sectorul uși și ferestre a fost întotdeauna baza GEZE pentru continuarea dezvoltării gamei de produse și pentru capacitatea de inovație fără distanțare de segmentele de produse tradiționale. De aceea, soluțiile GEZE de tehnologie pentru uși, ferestre și siguranță conțin un grad ridicat de automatizare și inteligență tehnică. GEZE face următorul pas în digitalizare și a adoptat noi trasee de la dezvoltarea de produse la introducerea pe piață. Un punct de pornire și o provocare-cheie a fost crearea infrastructurii digitale potrivite pentru dezvoltarea și operarea produselor software inteligente.
GEZE Cockpit - dezvoltat cu utilizatorii
Sistemul de automatizare a clădirilor GEZE Cockpit acoperă o breșă în automatizarea clădirilor. Integrarea ușilor și ferestrelor automate într-un sistem al clădirii creează posibilități de interconectare complet noi. Înțelegerea precisă a cerințelor arhitecților și proiectanților, investitorilor, proprietarilor de clădiri, operatorilor de clădiri, inginerilor de instalații și integratorilor de sisteme a fost întotdeauna prioritară pentru lansarea pe piață a sistemului GEZE Cockpit. Drept rezultat, în proiect au fost implicați clienți-pilot înainte de finalizarea tuturor caracteristicilor produsului. Această abordare agilă și interactivă în materie de dezvoltare a permis evitarea greșelilor și a redus semnificativ timpul dintre crearea produsului și lansarea pe piață a sistemului GEZE Cockpit.
Pachetul integral: Comunicare integrată cu un design nou
Conceptul din spatele campaniei de lansare pe piață a fost demonstrarea pătrunderii sistemului GEZE Cockpit într-un nou domeniu de activitate și gradul său ridicat de inovație. Astfel, a fost creat un design nou cu un aspect vizual temerar, energic, care se manifestă în întreaga campanie, în contrast cu designul GEZE bine-cunoscut. Lansarea pe piață nu s-a limitat la adoptarea de noi abordări vizuale: este prima campanie GEZE care urmează strategia Digital First și care utilizează întreaga gamă de posibilități de comunicare digitală. Am încredințat designul și lansarea competenței și aptitudinilor agenției Von Helden und Gestalten din Stuttgart.
Element central: microsite-ul GEZE Cockpit
Campania a început cu un videoclip publicitar. Elementul central și preponderent al campaniei este microsite-ul GEZE Cockpit, care a fost implementat tehnic de agenția Interactive Tools din Berlin. Grupuri de clienți, parteneri și formatori de opinii vor găsi informații adaptate nevoilor lor într-un mod clar, inteligibil și energic: o prezentare a sistemului, a avantajelor și valorii adăugate oferite de acesta și a tuturor posibilităților sale. În plus, există exemple de configurații și studii de caz. Pachetul de servicii inclus demonstrează modul cuprinzător în care clienții sunt asistați în implementarea de soluții de sistem GEZE Cockpit. Desigur, GEZE nu a renunțat la eficacitatea dovedită a materialelor fizice, precum broșurile imprimate din comunicarea multicanal.
Zilele GEZE Cockpit
Și angajații din departamentele vânzări și servicii s-au implicat în campanie. Pe lângă cursurile de instruire prin internet, Zilele GEZE Cockpit au asigurat familiarizarea personalului cu funcționalitatea sistemului GEZE Cockpit și cu comunicarea aferentă.
Despre Premiul German pentru Marcă 2018
Inițiat de Consiliul German pentru Design, Premiul German pentru Marcă este un premiu prestigios pentru brandingul modern, acordat de un juriu format din specialiști de top din domeniul brandingului. Obiectivul este descoperirea, prezentarea și recompensarea tendințelor în branding. Acest obiectiv trebuie să ia în calcul complexitatea brandingului și importanța mărcii pentru succesul unei companii. Calificările pentru intrare asigură calitatea ridicată a premiului: nominalizarea de către Institutul German pentru Mărci, observatorii de mărci și comitetele de specialiști.
Comunicat de presă
Descărcare comunicat de presă (DOCX | 883 KB)
Pentru întrebări către redacție
Julia Graf
Telefon: +49 - 7152-203-505
E-mail: j.graf@geze.com
Contact