Perspective GEZE

Făcând produsele GEZE tangibile – sau de ce participăm în continuare la târguri

Joi, 18 ianuarie, este o zi rece, ploioasă și cenușie în München, iar noi ajungem în incinta expoziției la ora 13.00. Veți simți diferența când ajungeți la standul GEZE din Hala 2. Aici totul este strălucitor, modern și deschis – exact opusul frigului. Predomină tonurile de galben. Vizitatorii numeroși și conversațiile pline de viață ajută la crearea unei atmosfere plăcute, aproape familiare.

La același nivel cu clienții GEZE și partenerii GEZE

Iar din mijlocul mulțimii, Peter Rürup, care își ia rămas bun de la un grup de vizitatori asiatici, se apropie de noi și zâmbește: „Știți, ne punem aceeași întrebare de fiecare dată: să participăm la BAU? Chiar merită efortul? Ne cunoaștem clienții, la urma urmei, îi putem întâlni, de asemenea, la caravana noastră. Dar uitați-vă în jur! E distractiv și extrem de important pentru clienți, parteneri și potențialii clienți să participăm.” Și Rürup știe cu certitudine despre ce vorbește. S-a alăturat companiei GEZE în urmă cu 13 ani și a participat la multe târguri în cariera sa.

GEZE la BAU în München - cifre și date

  • 250.000 de vizitatori la târg, din care aproximativ 85.000 din străinătate
  • 514 m2 de spațiu expozițional
  • mai mult de 90 întâlniri per consultant la standul GEZE
  • peste 400 de invitați străini au participat la seara clienților internaționali

Făcând produsele GEZE tangibile

„Clienții noștri vor să testeze produsele noastre și să le «cuprindă» în adevăratul sens al cuvântului. Acest lucru este incredibil de important. Noi, ca și companie, suntem deschiși - ne dorim contactul direct. Literalmente. Iubim să povestim cu oricine este interesat de serviciile noastre. Doar astfel învățăm! Înțelegând cu adevărat nevoile clienților noștri, știind ce dorește piața și observând și ceea ce clienții noștri ar putea să nu înțeleagă de fapt. Acesta este scopul unui târg – alături de intrarea în contact direct cu clienții noștri.”

Noi suntem o companie deschisă, transparentă și abordabilă. Oricine este în egală măsură bine-venit aici!

Peter Rürup, director de prevânzări la GEZE

Bineînțeles că acum este posibil să fie integrate produse în realitatea virtuală folosind ochelari VR - și să fie prezentate într-un mod interesant, dar „noi suntem practicieni și vorbim cu practicienii. Ei sunt cei care folosesc produsul. Ei vor să probeze o ușă glisantă, să simtă calitatea produselor noastre. Acest lucru îl pot oferi aici”, spune Rürup.

Test practic: produsele de top GEZE expuse la târg

Este întotdeauna foarte emoționant când produsele și serviciile noastre sunt testate efectiv de vizitatori. „Doar așa putem ști dacă avem un succes real cu așa-numitele produse de top ale târgului. Nimic nu este mai rău decât pierderea pieței sau alimentarea unor așteptări false”, spune Rürup. Două dintre produsele de top pe care le-am prezentat la târg au dat naștere multor discuții. Noul dispozitiv de acționare ECdrive T2 și închizătorul automat pentru ușă SoftClose au beneficiat de o atenție deosebită din partea clienților noștri.

Aceasta a fost prima mea experiență la BAU – și am fost mai mult decât entuziasmat de calitatea și designul închizătorului SoftClose. Este exact ceea ce avem nevoie pentru garajele noastre subterane.

COO al unei companii internaționale de administrare a instalațiilor

Internaționalizare și digitalizare – acestea sunt forțele motrice din spatele industriei noastre

Dacă îl întrebați pe acest expert cu experiență în industria de profil despre caracteristicile speciale ale acestui târg, răspunsul său va fi clar: „Uitați-vă în jur. Numărul de vizitatori internaționali este imens, incomparabil mai mare decât în anii precedenți. Și bineînțeles că fiecare vizitator este obsedat de digitalizare.”

GEZE la târgul BAU de la München – fapte care nu pot fi ilustrate în date și cifre

  • 6.000 de banane cu brandul GEZE
  • 3.700 de pungi GEZE înmânate vizitatorilor
  • 5.500 de pachete GEZE cu jeleuri de fructe
Peretele nostru de produse pentru produse internaționale expune portofoliul nostru personalizat pentru numeroase piețe.

Târgul internațional BAU: peretele nostru de produse pentru produse internaționale expune portofoliul nostru personalizat pentru numeroase piețe. © GEZE GmbH

Și aici, GEZE este lider prin intermediul GEZE Cockpit. Dar Rürup este realist și un adevărat practician: „Susținem dezvoltarea digitală pe ramura noastră industrială – dar trebuie să ne întrebăm de fiecare dată dacă acest lucru oferă într-adevăr un avantaj. Există o diferență foarte mică între beneficiul real și un truc pentru a atrage atenția. GEZE are un avantaj față de mulți competitori prin faptul că suntem în industrie de atâția ani și am învățat să distingem între tendințele reale și etapele efemere. Dar este, de asemenea, important să rămânem conectați, inovatori și agili.” Și după cum bine știți, CEBIT a fost întrerupt, deoarece fiecare industrie oferă acum propriul târg digital. Prin urmare, BAU digital este acum, de asemenea, în fazele de planificare.” Când a fost întrebat dacă va fi prezent, el a răspuns: „Vom vedea.” Dar nu avem nici un dubiu: va fi prezent.

Domnul Rürup explică produsele de top ale târgului, în materialul video